Det här med skor!!

Alltså jag älskar ju bara skor, finns inget jag älskar mer att shoppa än just det!! Så nu har jag suttit och surfat lite och hittat massor av snygga skor som står på önskelistan!!


Dom här pumaskorna står just nu högst upp på listan!


Dom här skulle ju vara ursnygga till ett par jeans!


Snygga till kjol


Även dom här skulle ju vara snyggt till Kjol


Oj den bilden vart ju stor *ler*, ja dom här ska jag köpa det är helt klart!!

Även väskor är en stor passion, har ett antal, men jag sparar inte direkt på väskor som jag gör med skor! Min syster väntar längtansfullt på att jag ska tröttna på min Prada väska!! Aldrig säger jag!

Så här kommer lite väskor jag är intresserad av!


Gillar svarta väskor på vintern!


Den här e ju bara så läcker!!

Nä nu har jag inte tid att sukta efter mera saker!!

/Emma

Kommentarer
Postat av: Petra

Vart har du hittat dessa skor??

2008-08-18 @ 14:44:52
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Emma

Halens och väskorna på nelly!

2008-08-18 @ 16:36:30
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0