Fixar & Donar

Om 15 minuter kommer mina barn och om 45 minuter Bettan, hon ska äta middag med oss idag! Det ska bli så trevligt barnen har bestämt att det blir kyckling, ris och currysås, själv håller jag mig till såsen Mangoraja! Sen ska barnen antagligen sitta framför datorn ett tag. Om 2 dagar börjar skolan för dom så det blir en tidig säng idag så att dom inte går upp så sent imorgon!

Försöker städa upp röran hemma oxå men har liksom inte någon lust till det fast jag vet att jag måste, någon som vill komma och hjälpa till???

/Emma

Kommentarer
Postat av: Majs

Kan inte komma troslös :)

2008-08-18 @ 17:44:42
URL: http://gaykvitt.blogg.se/
Postat av: Emma

Du om du kommer hit och hjälper mig städa kan jag köpa ett par trosor till dig :)

2008-08-18 @ 17:45:24
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Mikela

skrattar vi åt precis samma sak här inne hos mig!

2008-08-18 @ 18:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0