Glamourös till vardags

Jag älskar mode, make up o inredningar. Kan sitta i timmar o kolla tidningar och ser ofta alla mode program på tv. ( ända gången jag ser tv). Det finns så mycket man kan göra utan att det kostar en förmögenhet.

GLAMOUR ÄR INTE BARA GULD O GLITTER ,
UTAN MAN MÅSTE HA ETT UNDERBART INRE O VARA GLAD FÖR SITT YTTRE.

Glamourös vardag är inte att man måste ha kläder , skor o väskor som kostar en förmögenhet . Utan ett par jeans o en t-shirt med halsband el armband o ett snyggt skärp kan var precis lika fint som PRADAS nya klänning.

Allt beror på hur man känner sig som människa, mår man bra i sitt inre så ser man det på utsidan också. Samma sak är om man inte mår bra på insidan så syns det också på ditt yttre. Men sen har vi dom som inte alls mår bra, men som bara använder märkeskläder för att folk ska tro dom mår bra o har det bra. Jag menar att lite vardags lyx utan att det kostar en förmögenhet är vi alla värda. 
 Det finns så mycket STILAR idag att allt egentligen ser bra ut,  men att KÄNNA sig GLAMOURÖS det är en annan sak.
Så fram med saker i garderoben du inte använt på länge o ut o shoppa lite på rean o ställ dig framför spegel o säg till dig själv:

DET HÄR ÄR JAG VÄRD , GUD VA FIN JAG ÄR IDAG. 

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskling nu får du sluta med nässprayen, det är inte bra att överdoser :)



Puss Emma

2008-08-28 @ 16:26:05
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: kvack

E d därför du har 100 väskor,skärp,skor mm i garderoben my darling????????

2008-08-28 @ 21:50:53
Postat av: Bettan

Absolut,du vet hur jag är.hahahha. Kul att du hitta hit..

2008-08-29 @ 08:32:12
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0