I´m gonna miss you..

Jag har ingen aning om hur jag ska klara mig utan Bettan i 2 hela veckor, jag saknar henne redan i tankarna! Vi brukar aldrig vara borta speciellt länge från varandra, det har aldrig gått mer än 1 vecka utan att vi har träffats eller pratat. Så hur nu 16 dagar ska kunna gå utan henne är ju helt galet. Vem ska jag umgås med, vem ska jag kunna skvallra till helt galet?? Det finns ingen som kan fylla hennes skor så enkelt är det bara, hon förstår mig fullt ut som ingen annan gör. Hon kan höra att jag är ledsen trots att jag knappt öppnat munnen i telefonen, hon är min absolut bästa vän! I love you Bettan!

Love Emma

Kommentarer
Postat av: Bettan

Love you to, darling. Kommer sakna dig med.

//Love Bettan

2008-08-29 @ 08:37:13
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0