LIVET

Varför är vissa människor alltid sura? Vilket jävla tråkigt liv det måste vara och gå runt och vara grinig jämt.
 Tänk och alltid höra: gud vad tråkigt?  varför händer det just nu? varför är det alltid så här? vad jobbigt det var hemma idag?  Vissa människor får allt att låta negativt, fan va jobbigt det måste vara för dom som lever nära sådana människor. Jag skulle bli galen om jag hade en el flera sådana i min närvaro jämt.
 Jag kan inte förstå varför vissa människor vänder på allt så det blir negativt ? Det kan ju vara tragiska saker som händer i livet men det är ju en helt annan femma men att bara gå runt och vara allmänt sur och grinig.
 Man lever bara en gång och man får se till att göra det bästa av alla stunder. Sen vet ju jag också att livet suger ibland  ......Men inte fan är jag sur och grinig  för det....
//Bettan

Kommentarer
Postat av: Majs

Gud vad trist :)

2008-08-22 @ 08:22:39
URL: http://gaykvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0