Så var det Måndag igen!!

Ja idag är det måndag och jag vet inte om jag tycker att det är speciellt spännnade.. Förutom att idag kommer mina 2 barn till mig och Bettan ska dyka över på en fika, ska bli riktigt trevligt. Måste iaf städa innan hon kommer så att hon inte ser min förödelse, ja herregud bombnedslaget är just nu som värst!!

Har idag hunnit med 2 koppar kaffe och en modifast, känner verkligen ingen hunger bara en enorm energi! :)

Men du Majs funderar faktiskt på att gå ner till Belle shoes och kolla om jag kan hitta ytterliggare ett par, kanske borde kolla efter ett par till dig med *ler*

/Emma

Kommentarer
Postat av: Majs

Hua!



Gör dig inte det besväret :)

2008-08-18 @ 17:15:38
URL: http://gaykvitt.blogg.se/
Postat av: Emma

Hmm här försöker man vara hjälpsam, kanske ett par rosa ballerina skor i lack?? Tror du skulle bli ursöt ;)

2008-08-18 @ 17:21:49
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0