Saknat Bloggen!!

Idag har jag verkligen inte hunnit blogga, har verkligen längtat tills jag kunde sätta mig med datorn och få skriva av mig lite :-).

Igår var en jättrevlig kväll, jag och Lena var ju på en jobbgrej som började lite trist men slutade hur kul som helst. När vi kom så var det föreläsning om företaget i lite drygt en timme, sen delades vi in lag inför femkampen. Åh eftersom jag var enda tjejen i mitt lag så blev ju jag lagledare i mitt! Det visades sig ju att Lena och hennes gäng vann och fick medalj, åh vi kom nog som en bra två. Sen vart det lite mingel och sen en buffemiddag, så jäkla gott.
Ett väldigt generöst företag med tanke på att jag bara jobbar extra där. Dom bjöd på 5 glasvin/öl, mat och underhållning i form av John Houdi. Han var helt fantastisk :-).

(mötte ett gammal ragg oxå, vi jobbar tydligen för samma företag *asg*)

Sen träffade vi Bettan  & John för en lugn kväll på Snaps det var verkligen skittrevligt!!

Vaknade halv tio idag det måste vara rekord för mig att sova! Så idag bjöd jag in john och hans dotter på lunch tillsammans med mina barn! Sen kom mitt ex med ett skåp till hallen åt mig så jäkla snyggt. Jag har en gång i tiden varit med och köpt det.

Nu på kvällen har barnen och jag bara umgåtts!!

/Emma

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Hej! Vad roligt att åka till Phuket! Jag ska dit för första gången i november i år :)



Jag tänkte börja med er design nu, hoppas vi hinner få klart den tills du/ni åker!



Mvh Mimmi

2008-08-26 @ 14:41:34
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: bettan

Det ska bli spännande. Hör av mig när jag kommer hem så får du veta mer. Va fin sidan blev. TACK

2008-08-26 @ 18:39:32
URL: http://babesonyour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0