Sexuell frustration!

Att precis har blivit singel har skapat en stor sexuell frustration hos mig, när man var tillsammans med någon så kunde man ju flirta till sig sex när man ville. Nu blir det ju ganska svårt om man inte går ut och skaffar sig en älskare eller en ny pojkvän. En ny pojkvän är jag inte redo för och en älskare orkar jag inte leta efter... Ja då tänker man kanske dildo, alltså jag har inget emot en dildo men jag har faktiskt inte haft en i min ägo sen 3 år tillbaka, så då måste jag ut och skaffa en sådan oxå ... Herregud vilka i-landsproblem en tjej kan ha..

Men om jag tänker efter så var jag inte så här frustrerad med min pojkvän även om vi inte hade haft sex på 3 veckor och det ju inte gått nu, men det är som om att min kropp känner av att jag inte kan få sex bara så där längre. Så den sätter på alla 150 cylindrar och gör mig galen...

Ja ja får väl ta en kalldusch eller nått!

/Emma

Kommentarer
Postat av: Majs

Eller så får du skaffa dig en älskarinna :)

2008-08-21 @ 13:03:01
URL: http://gaykvitt.blogg.se/
Postat av: Emma

Hmm ja vem vet man ska ju iaf pröva allt en gång iaf... Har aldrig tänkt på mig som tjejen som dör nyfiken ;)

2008-08-21 @ 16:28:51
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0