Ska jag tänka eller inte?????

Ja Bettan har sagt åt mig att jag inte ska tänka så mycket och det slutar ju hela jäkla tiden på samma sätt, så tack Bettan för att du är så vis :), Du vet vad jag menar gumman!! Herregud var tog min energi vägen *asg*...

Har idag varit och ätit frukost med John på Vetebullen på hornsgatan och det var väldigt trevligt, sen tog vi en promenad runt stan och sen till honom. Där vi bestämde att jag på söndag ska hjälpa honom med hans gardiner. Han har köpt supersnygga gardiner men det tar lite tid för honom att få upp dom bara. Sen var han gullig och körde mig till jobbet så att vi han prata ännu mera. Ja han som jag numera inte längre är tillsammans med iaf inte just nu, undrade om han hade fått konkurrans med den här John. Visserligen är han en av dom underbaraste killarna i stan men nej han tänder inte mig.. Att man inte kan få fika med det motsatta könet innan det börjar komma en massa antydningar på att man har sex ;).

Ja nu är jag tillbaka på jobbet och det enda jag gör är längtar till min säng, gud i den vill jag vara precis just nu...

/Emma

Kommentarer
Postat av: Majs

Sen kan du komma hem till mig och hjälpa mig med gardinerna, tvätten och hänga sängkläder :)

2008-08-22 @ 13:27:23
URL: http://gaykvitt.blogg.se/
Postat av: Emma

Absolut låt mig bara få sova ikapp det jag missade i natt typ 7 timmars sömn ;)

2008-08-22 @ 13:52:51
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0