Thailand

Idag är det 9 dagar kvar till vi åker till Phuket. 16 dagar ska vi vara där. Ska bli helt underbart. Jag har aldrig varit där förrut. Det har inte varit så intressant fast alla säger det är helt underbart. Har prioriterat andra ställen .Men nu ska det bära iväg dit .
 Ibland när man pratar med folk så blir det: VA HAR NI INTE VARIT DÄR? Precis som alla har det. Har alla det?
 När man pratar om det så säger folk ofta jaha o vart? Ja, till Phuket. Men kunde du inte ta ett annat ställe m ok , det är ju bra där med, när  det finns så mycket annat att se. Jaja, men nu är det ju så här att det är första gången vi åker dit och det kan ju bli fler . Och då får det bli ett annat ställe el en rund resa. Jag kanske också fastnar för det landet som många andra gjort.
Jag har massor av kompisar som varit där både en och tiotals gånger.Och bara beställt flyg o en natt och sen när man kommit ner tagit hotell för resten  av tiden men eftersom jag ska ha mina barn med mig så blev det flyg o hotell beställt från Sverige så jag vet vart vi ska. Och det verkar vara ett bra hotell. Iallafall va vi hört.
Vilket fall som helst så är det bara 9 dagar kvar och jag jobbar fem nätter den här veckan och undrar själv hur jag ska hinna med allt? Packa , handla , apoteket, ja gudarna vet vad. Jag ska  till min syster i Katrineholm och lämna hundarna också......Ja, allt går bara man vill.....Eller hur?
Dax o fixa inför middagen ska iväg och jobba sen, måndag o tisdag natt.........
//Bettan

Kommentarer
Postat av: Mia

Gillar om det du skrev! Spännande att se en del prima saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-09-21 @ 16:52:00
URL: http://royalorchidholidays.se
Postat av: Annika Granstedt

Gillar om det du skrev! Trevligt att se lite sunda grejer och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

2010-11-29 @ 18:06:51
URL: http://jade.se/paketresor/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0