Vilken härlig dag..

Vaknade klockan 8 på ett strålande humör, jag ser verkligen framemot att ta del av den här lördagen. Solen skiner även om det inte ser så varmt ut så är det ett stort plus. Idag ska jag åka och kolla på en klänning till ikväll, funderade oxå på om jag skulle ha min vita klänning och ha ett svart linne till men jag har inte bestämt mig ännu. Svårt det här och veta vad man ska ha på sig *ler*



Somnade igår med datorn i sängen mitt i en konversation, ha ha ha... Ja sover man inte på nätterna så blir det så där, men jag kan ändå inte fatta att min kropp inte kräver mer sömn än va den tar.



Jaha nu väntar jag bara på att Bettan ska vakna och ringa mig eller om jag ska väcka henne genom att ringa *ler*

Just nu är det Cheaters på tv, det är verkligen ett pissprogram men man kan fan inte slita sig med tanke på vilka jävla idioter som är med. Men man blir ju så fashinerad av vad dom håller på med....



Ja nä nu måste jag nog klä på mig!!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0