Canada Goose

Igår fick jag min julklapp från mamma, "farsan" och syrran, en röd Canada Goose jacka :) . Den är så jäkla fin, blev så himla glad precis vad jag önskat mig *s*. Ja när det kommer till presenter är jag och min syster jäkligt bortskämda faktistk. Min dotter fick en fjällräven jacka, som hon tänker sova i och ett par lacoste skor, tror ni hon var lycklig eller :). Min son fick pengar att köpa spel för och en spelstol som han kan ha framför tvn. Han var så stolt över den, ingen fick sitta i den, för vi visste inte hur man gjorde *ler*.

Jag hade gjort en stor delikatesskorg till mamma och "farsan", dom blev jätteglada, tror nästan mamma blev gladare för själva korgen än innehållet då den matchade henne kök *asg*. Syster fick ett halsband + en julklapp till som ligger här på jobbet.

Sen så hade jag ju Sebastian min systerson med mig oxå, han fick en Hummerbil med fjärrkontroll och små bilar från filmen Cars.

Sen så hade min son bandyturnering igår i Åkersberga där mamma bor, så exet med fru och barn var ju där med oss och så kom farmor oxå. Så mamma bjöd hem dom på fika med oss och det var jättetrevligt som vanligt.. Farmor följde inte med men hon har däremot lovat att hon ska plugga med min dotter 1 dag i veckan hela våren, hon är ju gammal lärare så det är ju toppen :).
Sen när mamma kom och skulle hälsa på lillkillen så säger exetsfru men titta där kommer ju mormor ulla, trodde mamma skulle bryta ihop totalt *s*. Gud så glad hon blev :)

Emma

Kommentarer
Postat av: Petra

Nu vill jag höra mer om era resor!!! :)

2008-12-22 @ 09:57:31
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Emma

Promise Uppdatering kommer :)

2008-12-22 @ 10:13:57
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Tyra

Guuuuuu va bra att jackan passade och jag är glad att jackan till MICKE VA

2008-12-23 @ 09:10:39
Postat av: Tyra

Hej vi är glad att jckorna passad till barnen Amanda får en ny imorgon ha en bra dag kramar till er alla kram /mormor lisa och mia

2008-12-23 @ 09:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0