Dagens fråga!

Vilket är ditt BÄSTA julminne?

Kommentera gärna här............

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Ja du..de e när vi bodde kvar i Tyresö å vi alla fira tillsammans me god mat o massa klappar till barna å sen på kvällen spelade vi sällskapsspel ihop:).



Puss <3

2008-12-09 @ 07:39:50
Postat av: Petra

Alla mina jular uppe från Helsingland! Massor med snö. Och jag trodde på tomten!

2008-12-09 @ 09:29:51
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: caja

06.00 julaftonsmorgon år 2000 tassade min älskade och jag ut i mörkret, den bitande kylan och tystnaden....för att en halvtimma senare vigas i församlingshemmets lilla fina kapell, detta är mitt allra finaste julminne som jag alltid kommer att bära med mig i livet. I år firar vi 10 årig bröllopsdag och kärleken är starkare än någonsin, det finns nästan inte en enda dag utan att vi känner av den där pirrande känslan som vi hade den gången vi möttes för snart 15 år sedan. Jag tror att vi är som gjorda för varandra, jo så är det nog!

Kärlek och värme/caja

2010-10-11 @ 12:25:31
URL: http://www.cajasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0