Dagens fråga!

Vad är det mest pinsamma du gjort?

Kommentera gäran här..........

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Petra

Oj... jag har gjort en massa pinsamt... ;)

2008-12-11 @ 13:45:12
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Olga

Det har man väl gjort ett par gånger.... som den gången när jag var påväg till bilen. Det var förra vintern och det var jätte halt ute. När jag började närma mig vår lilla affär som finns i området så for jag plötsligt på rumpan vilket gjorde både ont och var pinsamt. Framför affären stod några och småpradade och såg förståss praktvurpan. Jag ställde mig snabbt upp och gick med små försiktiga steg vidare över vändplanen mot parkeringsplatsen. Precis över på andra sidan var det dags igen, inför samma publik gjorde jag en precis lika dan praktvurpa. Man skulle kunna tro att det var en repris som spelades upp. Vid det här laget kändes det inte bara pinsamt och smärtsamt, nu var jag arg också. Jävligt arg!!!

2008-12-11 @ 20:48:50
Postat av: Bettan

Du är för underbar, Olga...ler



//Bettan

2008-12-11 @ 22:13:46
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0