Dödssjuk....

Okej kanske inte dödssjuk men jäkligt sjuk är jag faktiskt.. Det började igår på dagen på jobbet när jag plötsligt började känna febern komma och att jag började hosta mer. På mindre än en timme blev jag helt sänkt, men jag jobbade nästan klart mitt arbetspass, men var tvungen att gå en halvtimme tidigare. När jag kom hem från jobbet bara dog jag i sängen, kände mig helt död.  Barnen skulle ju ha kommit hem igår men exets fru ringde och sa att dom behöll barnen en dag till så att jag fick vila, tack gode gud var ju min första tanke. Jag kände hur jag bara blev sämre och sämre, sen igår låg jag med 38,4 graders feber.. Men  min snälla granne tog hand om mig och handlade mat och sånt jag behövde!!

Tack än en gång!!

Emma

Kommentarer
Postat av: MIkela

Var så lite så, vi hjälps åt när det behövs eller hur:))

Säg till om du behöver hjälp idag med!

2008-12-17 @ 12:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0