En drink i baren ....

Nu har det ju visat sig att Mona som skriver Citronsirap även hon ska åka Cinderella på fredag, när jag och Olga åker.. Självklart måste vi ju ta en drink när vi nu är där och stirrar på samma band *s*... Hon frågade precis hur hon skulle känna igen mig, eller kanske är det så att hon får leta efter en rosa gris med färgfläckar.. Det var väl lite så jag kände mig igår, blek, glåmig och med rester av färg av gårdagenssmink...

Nä men Mona jag drog iväg ett mail till dig så löser vi det säkert ;)...

Nä nu ska Bettan bjuda på middag och det ser jag framemot :)

Emma

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej Emma!

Sökte på personer som gillar att åka med Cinderellabåten och hittade din sida. Jag jobbar med ett program som heter Färjan och letar nu efter härliga personer som kan tänkas sig att åka igen snart ev. för att fira något. Låter det som något för dig eller dina vänner?



Bästa Hälsningar Ingela

2009-02-16 @ 15:05:39
Postat av: Ingela

Vet inte om du får upp min mailadress, annars når du mig på 08-459 74 33. Hej hej!

2009-02-16 @ 15:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0