Exets nya Bebis...

Ja så sitter jag här hemma hos barnens pappa och har precis bytt blöja på hans nya son 6 månader gammal, denna unge är så förbannat söt att man dör...

Ikväll är exet med sin fru på julmiddag och jag sitter här med mina 2 barn och deras lille son :), det är jag som tjatat hur konstigt det än låter. Jag avgudar detta barn, jag anser att han är den som gjorde att vi äntligen kunde gräva ner stridsyxan och bli vänner. Jag satt med honom i famnen när han inte ens var ett dygn gammal på BB...

Iaf så umgås jag med exets fru väldigt mycket, vi handlar till barnen, fikar och skvallrar tillsammans. Hon umgås även med mina vänner, jag ser verkligen henne som en god vän. Dessutom vet jag att hon litar på mig nu efter att jag fått ansvaret för hennes son en hel kväll :).


Ja herregud för detta söta barn... NU ska jag natta mina två barn och pussa dom massor och sen så ska jag ge honom lite mat så att han sova när han föräldrar kommer hem.. Åh var ska jag sova då?? Ja det blir bredvid min son i hans säng :) För tidigt imorgon bitti måste jag åka och hämta min 2,5 åriga systerson som ska vara med mig hela dagen imorgon :).


Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Tina

Men..Vad FINT av dig..o vad härligt för alla att ni kommer så bra överens..!! Själv har jag knappt pratat med mina äldsta barns pappa sedan vi skilde oss ( för 13-14 år sedan)..Kram! Tina

2008-12-21 @ 17:00:48
URL: http://tinasjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0