God Morgon!!

Vet inte om det är en sådan god morgon med tanke på hur trött jag faktiskt är :). Vaknade klockan 3 i natt och låga vaken till 5 och sen ringde klockan 0645..

Ja igår var en jättetrevlig dag, längtar till när mina andra syskon gifter sig :).. Har en syster som är gift enligt Islams tro men som nu ska gifta sig enligt svensk tro, det ska bli roligt, sen finns även funderingar på att skaffa barn.. Det behövs ju lite mer syskonbarn tror jag nog.. *s*.. Sen har jag min syster med 4 barn , undrar om hon skulle ta och gänga sig.. Men igår pratade hennes dotter om att hon ska gifta sig med en prins och mamma ska få ett glas slott i present så hon behövde inte gifta sig *s* Sen har vi ju Syrran Lena, där väntar jag både på giftermål och barn.. KOM IGEN NU!!!

Sen är det väl lilla jag kvar.... Hmm undrar om någon skulle stå ut med mig *s*

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0