Hur blir man av med ett ex??

Ja så  har man äntligen hämtat sina saker.. Tack så hemskt mycket GUPP det var ovärderligt att få dom.. Du är guld värd:)


Men det där dåret till ex man har som nu säger att han polisanmält mig för dödshot mot hans familj, jag bara kliar mig i huvudet och fattar inget.. Men han var ju dum nog att skriva att han gjorde det för att jag anmält honom... Vilket psyko...

Jag hoppas nu att han försvinner ut ur mitt liv snabbast möjligast.. Hur fan annars blir man av med dom??

Emma

Kommentarer
Postat av: Mona

Man är tyst som en liten mus och ger dem inget att bita efter... själv klarade jag inte det utan flyttade 40 mil ifrån honom!



Men skönt att du fick dina grejer och att din vän ställde upp!

Postat av: Emma

Ja du 40 mil kommer jag då aldrig flytta... Ja hans nummer kommer raderas från min lur och ser jag honom så kommer jag ignorera...

2008-12-27 @ 23:45:25
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Gupp

Det var så lite så!

Jag tycker inte en sån person som han ska komma undan med vad som helst.

Speciellt när "män" som sägs va vuxna beter sig som små barn..

Patetiskt hur vissa personer agerar!



Jag hoppas du slipper honom helt snart!



kram

2008-12-28 @ 18:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0