Kontaktannons...

Idag får jag ett mess från Orvar att han känner sig utanför och att han inte blivit omnämnd på bloggen på ett tag.. Ja du Orvar kanske borde man göra skäl för att få vara här.. Som att bjuda igen en middag kanske vänner emellan.. Nu låter ju inte det som en så bra början att han e lite snål med maten men harn är ju iaf en toppen kille. Sen har han en överkropp stor som ett skithus det vill jag lova *s*
 
Men iaf här har ni en snart 33 årig kille som är en ensamstående pappa till sin gulliga dotter.. Eftersom han gick med på en annons här så förstår ni att han börjar bli lite desperat men men det ska ni inte stirra er blinda på utan tänk istället på hans överkropp.. (Bild kommer senare då jag har den på mobilen, så gärna ville han ha med en bild i bloggen). Han är envis som en jäkla tjurig åsna men snäll som en nallebjörn så jag vet inte en lurvig Ior kanske man kan beskriva honom som.. Han bor i sthlms området och letar efter en tjej som har egna ben att stå på och som förstår att dottern kommer först..

Nu kanske ni undrar varför jag inte slår till på den här pinglan men det har sina förklararingar... För det första, väntar fortfarande på en middag sen ett par månader.. För det andra han är kattallergiker och för det tredje så hade vi inte den kemin.. Nu är det ju säkert 4 år sedan jag lärde känna honom så tro inte att det här en någon ny avpolletarad snubbe...

Så är du intresserad av Orvar så maila oss på    [email protected]
 
Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0