Lita på....

Jag har jätte svårt för all lita på människor. Det måste till en hel del innan jag gör det. Innan jag öppnar mig för någon måste jag verkligen veta att jag kan lita på den personen, nu menar jag inte ytliga saker utan saker jag varit med om eller gjort. Och absolut känslomässiga saker, som KÄRLEK....Tro mig hur jag försöker jobba med det.Men det är inte lätt. Det finns inte många jag delar mitt innersta med, djupa saker. Jag kan också bladdra på och sitta och snacka massa saker men när det kommer till det där innersta då är det en annan sak. Många i min närvaro tycker det är ganska jobbigt för om jag är väldigt ledsen så är det svårt att veta varför eftersom jag ofta inte säger något eller så får man dra ur mig det,och det är inte det lättaste. Tyvärr. Jag lider själv av det här , tycker det är skit jobbigt ibland. Sen att man pratar om mig det bryr jag mig inte om men mitt INNERSTA vill jag ha för mig själv och VISSA i min närvaro kan få en del i det.. Emma är en sådan person hon vet mitt innersta. Just nu känner jag mig skit ledsen på VISSA människor som säger en sak och menar en annan , jag får kalla kårar. Var har jag hört; säga är en sak men göra är en annan? //Bettan

Kommentarer
Postat av: Emma

Hjärtat ring mig.... Inte ska du känna så .... Ring och berätta för tant Emma.. Puss

2008-12-23 @ 06:52:38
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0