Lussebullar!!!!!!!

Idag har vi bakat, ni som känner mig tror väl inte på det, men det är sant. Och ni andra, så här är det , baka och laga mat är inte min grej, så när någon fyller år så handlas det på ICA, COOP eller konditori. Men nu har vi bakat iallafall och dom blev jätte bra.




Geggigt, hm......



Tid för jäsning..40 min



Full fart........



Jäsning igen på plåtarna.........



Dom första är klara........



Buster balanserar på benen för att se vad som händer på bordet.........



Hundarna sprang runt och undrar om dom får smaka........



Mitt i allt blev sonen hungrig, fram med skinkmackor och julmust..........



Äntligen klart, 104 lussebullar, ja minus en som sonen smackade, dom var jätte goda.....

//Bettan


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

:O..jaa du ..de e nästan som man svimmar ASG..första gången på alla år som du har fixat jul fint o baka innan mig hahaha..

Puss o Kram Miss you <3

2008-12-06 @ 20:38:45
Postat av: mackan

åhh söt hund, har också en sån =)

2008-12-06 @ 22:33:53
URL: http://bebisfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0