Min brors bröllop!!

Idag har min bror gift sig i stadshuset, det var ett underbart vackert bröllop även om det var enkelt!! Vi 4 systrar var där med våra 7 barn :)... Tyvärr kom vare sig hans mamma eller våran pappa. Jag kan ju bara prata för om min pappa och jag skäms över honom, det var under all kritik att inte närvara vid sin sons bröllop. Skulle han göra det mot mig skulle han vara raderad för resten av livet..  Vi systrar har numera bojkottat honom..

Efter bröllopet var det mottagning hos en av brudens systrar, herregud vilken underbar familj hon har. Varm, härlig och inbjudan är dom första ord man hittar :)

Bilder kommer imorgon!!!

God natt

Kram

Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

min blogg =)

2008-12-06 @ 22:51:00
URL: http://mittvackraste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0