Nära döden upplevelse igen....

Vi var inne på Jensen Befhouse och skulle äta lite gott och ta ett glas vin.. Det första jag gör när jag ska gå över golvet är att halka till och höll på att göra världens praktvurpa där inne, man hörde dom andra gästerna dra efter andan.. Men eftersom jag är van vid att halka omkring i livet så klarade jag det galant.. Bettan höll på att kissa på sig av skratt... Själv såg jag till att beställa en karaff vin efter det..



Matsedel.. Vi beställde Kycklingfile med potatis och deras sås..



Husets vita.. Så gott

Sen tog vi en promenad till Kungsträdgården där vi avnjöt ett glas vin på Vicktoria



Sen när vi skulle ta tunnelbanan hem så insåg vi att vi måste ju åka skridskor
någon dag.. Fast inte idag..



Andra dårar som åker.. *s*

Sen hittade vi ett STÅND med roliga trosor och kalsonger..



Bettan vill ha ett par med Huvudkontoret på rumpan och Ingång på framsidan
Jag vill ha ett par där det står Gratis Entre på framsidan och endast för medlemmar på rumpan :)

Va tycker ni??

Nu ska vi umgås hemma hos mig med mina barn och ta ett glas vin!!


Emma & Bettan


Kommentarer
Postat av: Majs

F.N att jag inte hann. Hade mera än gärna vilja se din vurpa. Men du kanske kan göra en i favorit i repris?



Jag är medlem till alla "stängda" ingångar :)

2008-12-19 @ 17:51:30
URL: http://www.hanky.se/majs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0