Smyckes Party



På brickorna som ligger där har hon graverat in mina barns namn........



Igår var jag, Emma och en kompis på smyckes party. Köpte en hel del men allt kan jag inte lägga ut för snart kommer TOMTEN...Örhängerna kostar från 25 kr, halsbanden från 60 kr.  Hon ska from Januari öppna egen hemsida, jag kommer med mer info om det senare. Det finns; örhängen, armband, halsband och mobilsmycken och allt är HANDGJORT........Man kan välja; längd , färg och beställa ett "eget" smycke. Hon gör helst inte två lika men nu har det blivit jätte poppis men namnsmyckerna och pärlhalsbandet med hjärtat på så dom kan man beställa i olika färger och om man vill ha en annan sten längst ner. Ni får veta mer snart , när hemsidan är på ingång..........Men en liten förhandsvisning är aldrig fel........

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0