Underbara underbara jul...

Ja så har vi nu öppnat presenter ätit god mat och sitter nu och avnjuter ett gott glas vin i soffan.. Tänkte jag skulle slänga in här att jag hoppas att ni har en lika underbar julafton som mig :).

Varje år säger vi att vi ska dra ner på julklapparna men samtidigt så blir det fasiken bara värre och värre... *s*

Dom fick en gemensam present och det var en bur till dom 2 möss dom fått av min arbetskollega, jag trodde min dotter skulle börja gråta.. Tror nästan att buren slog hennes laptop hon fick *s*.. Så i början av Januari får vi hem 2 musbebisar :)

Nä nu ska jag fortsätta njuta av min julafton med gänget här, kanske kommer det bilder imorgon eller övermorgon, men nu nöjer jag mig med det här!

God Jul och många julkramar från Emma

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack detsamma =)

2008-12-25 @ 01:53:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0