Undrar om jag kommer dö

av denna hosta??? Hela min bröstkorg känns som om att någon suttit där och hoppat, kanske är det så att det är Bettan som gjort det när jag inte varit medveten om det.. Fast vem skulle missa det.. Äh fy fasiken, som tur var hade min gulliga granne lite hostmedicin som jag ska gå in och hämta nu på eftermiddagen.. Hoppas bara att det inte är Cocilane för då vet jag vem som kommer och sitta och sjunga pippivisor hela kvällen.. Ja för det blir ju jag.. Är så känslig för stark medicin att jag skulle kunna börja knarka på alvedon tror jag...

Får krypa ner igen..

Emma

Kommentarer
Postat av: Mona

Krya på dig och vad gör det om du sjunger lite pippivisor om du slipper att dö just idag?

Postat av: EMMA

Får be sonen lära mig några nya då, för du har rätt just idag vill jag inte dö ;)



(Har svarat även i din blogg) :)

2008-12-17 @ 15:54:23
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0