Uppraggad...

När jag tog bussen till jobbet igår kväll blev jag uppraggad av busschaffören. Jag gick på bussen och satte mig långt fram, när jag satt och pratade i tel så kände jag att någon tittade på mig och när jag tittade framåt så såg jag att busschaffören satt och tittade på mig hela tiden när han körde bussen, rätt som det var kom en liten "blink". Inte speciellt upphetsande precis.  När jag skulle gå av så gick jag av där fram, då tog han tag i min arm och..

-Du, en middag kanske?

-Nej, tack du , det är faktiskt bra.....

Efteråt tänkte jag...Hur tänker folk? Ok, visst kan man ragga upp någon om man känner för det. Men jag var iallafall inte upplagd för en träff med honom....

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha en skön och mysig lördag !



Kramar Maria

2008-12-27 @ 10:11:38
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Joanna

Fan vad rädd jag skulle ha varit...

2008-12-29 @ 00:22:13
URL: http://joannish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0