Utmaning

Jag har blivit utmanad av Syster Sarah


Nämn fem saker du är stolt över! Utmana dom du vill (och orkar) och länka tillbaks eller nämn åtminstone personen du har fått utmaningen av! Lycka till och var stolt över dig själv och andra!


Detta är jag stolt över:


1- Att jag är den mamma jag vill vara till mina barn!

2- Att jag fortfarande är den positiva person jag är trots allt som varit den sista tiden!


3- Att jag pluggade klart även när livet var förjävligt


4- Att jag har har världens bästa vän i Bettan, jag tror faktiskt inte vi klarar oss utan varandra :)


5- Att jag har världens absolut bästa syskon, även om vi inte alltid håller sams så vet jag att dom finns där och jag finns där för dom.. Även när våra föräldrar inte alltid finns så finns VI.

Jag utmanar:

Mikela71
Petra
Jeanette/glasklart
Fyrbarnsmorsan
Majsan

Charlotte


Åh självklart Bettan!!!!!


Kram Emma


.


Kommentarer
Postat av: Majs

He he

Ska göra denna utmaning, snart. Kanske :)

Hoppas allt är bra med er. Min öronvärk har släppt :)

2008-12-07 @ 20:44:57
URL: http://www.hanky.se/majs
Postat av: Emma

Va bra då blir det ett glas vin snart då ler

2008-12-07 @ 21:14:02
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: ulla

1 jag är stolt över mina vackra döttrar

2 jag är skit stolt över mina barnbarn

3 det bästa jag gjort är när jag tog körkort 48 år

4 att jag orkade plugga när ungarna var små

5 att jag gifte mig med prins

2008-12-08 @ 14:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0