Vänskap...

Medans the vattnet kokar så sitter jag här och tänker på min och Bettans vänskap, man skulle kunna tro att vi känt varandra hela livet men så är det inte.
Vi träffades sommaren 2003 i karlskoga via gemensamma bekanta, tror vi fann varandra direkt. Bettan är personen som jag kan prata med om allt, finns inget som hon tycker är konstigt, åh det är ju himla skönt. Vi kan oxå gråta tillsammans, många stora tårar har vi fällt ihop, både glada och sorgsna. Vi skrattar tillsammans och det ofta, vi kan skratta åt saker andra verkligen inte finner roligt.. Sen helt seriöst så kan vi ljuga så bra *asg*

Idag tänkte vi börja skriva lite om våra galna upptåg tillsammans :)

Emma

Kommentarer
Postat av: Bettan

Håller med dig fullständigt, ja galna saker det har vi gjort/gör men vi lever bara en gång och som jag brukar säga; Min dagbok ska inte var tom när jag dör, man lever bara en gång.....

2008-12-18 @ 14:46:24
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0