Vilket sömnpiller :)

Herregud vilken tråkig julmiddag igår, jag trodde jag skulle somna av tristess.. Tur att syrran var med och våran gemensamma kollega Leone. som för övrigt fyller 50 år idag!! Grattis grattis :).. Vi passade på att fira henne jag och syrran på julmiddagen, hon fick en snygg klocka och en orkide i en jättefin kruka och sen fick hon oxå en liten kossa som hon kunde hänga på sina nycklar.
Eftersom det inte alls var likadant som festen i höstas så gick vi vidare och firade Leone med 2 öl oxå :).. Vi fick ju även juklappar från det här jobbet, åh nyfiken som jag är så öppnade jag mitt när vi åkte inmot stan.. Bra jobbat Emma faktiskt, det var ju knivar *asg*.. Såg nog rätt kul ut när jag gick där med mitt paket knivar, var tvungen att fixa en påse när vi skulle dricka öl, undrar vad vakten sagt annars *s*

Ja iaf den här julmiddagen, maten var utsökt.. Smakade på björnstek som var himelsktgott :). Sen hade dom ett dessertbord som var bortom sans och vett.. Försökte hålla igen men det var svårt...

Eftersom jag fick sitta själv ganska mycket då syrran och Leone rökte så passade jag på att skicka lite roliga mess till en norrman *s*.. Tror nog att han förstod att jag hade tråkigt.. Som sagt fick en hel del "roliga" mess tillbaka :)

Nu är jag på jobbet och jag håller på att griljera skinkan och min kollega bakar sega saffranssnittar *mums*

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Petra

Trist... hoppas att ni får chans att ha ett roliga julbord innan julafton!!

2008-12-16 @ 11:17:37
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0