Bilder från festen igår



Presenten från mig och en arbetskamrat, present kort på värdinnans bästa affär (inredning mm)..
Jag var där redan kl 16.30 och hjälpte till med dukningen. Först fick alla en  välkomms drink, sen bål och sen en massa vin och öl..Till mat bjöds det på; två olika sallader, oliver, hemgjort bröd, vitlöksbröd och zatsiki. Det var jätte gott.



Värdinnan, Galen men underbar( Jenny) som jag kallar henne.



Jenny, Sandra, Lasse, Tina och Maria.



Stefan (mannen i huset) Jenny, Fredrik och Tina.



Den enda nya på den här bilden är Monika.



Sen blev det Karaoke för hela slanten, vi sjöng och dansade hela kvällen/natten.



Sladden på micken åkte ut men det var ingen som märkte det för alla sjöng för full hals. *asG*



Nu var det dax för mig att gå hem..Maria och jag gick hem klockan 01.30....

Tack för en helt fantastiskt rolig kväll, har skrattat så mycket så jag har ont i käkarna...

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Pea

Va roligt att du hade det kul!! kareoke är ju din favorit grej ju ;)

2008-11-30 @ 12:00:55
Postat av: Bettan

Ja, det var jätte kul, har ont i halsen idag.ler

2008-11-30 @ 12:04:02
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Pea

Haha förstår de! vi får ta och köpa det hem!!

2008-11-30 @ 16:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0