EFTERLYSNING!

"Hej! Min hund blev stulen 28.04.08 från Husby-Kista. En väldigt liten chihuahua, 1,2 kg, tik, långhåring, vit med lite orange. Jag betalar dig lön på 15000 sek om du kan ge mig tillbaka min hund! Ring 0707233838 Snälla, om du har henne, ge mig min hund tillbaka!" /Amanda


 
Amandas hund blev stulen hemifrån när hon var i skolan! Någon kom in och tog henne tillsammans med ett rött koppel och en blå/vit matskål. Det skedde den 28 april i år och matte Amanda lider fortfarande. Hunden har chip och tatuering på mage med "AEZ1090". Hon lystrar till Shakira eller Kira. Ser du det här och känner igen hunden, snälla agera!

   

Amanda längtar efter sin hund! Blogga gärna du också om detta och sprid bilden på Amandas hund, kanske kanske gör just du skillnaden!


 
Shakiras förtvivlade ägare nås också på [email protected] Allmänt Permalink

Vad är det för sjuka människor som gör sådana här saker? Dom har säkert sålt hunden vidare till någon som inte har en anning om det här men om du/ni som har henneläsre det här, hör av er till Amanda. Jag har själv två stycken nakenhundar, en pufftik och en nakenhane. Jag vet inte vad jag skulle göra om något hände med dom..Jag håller tummarna på att du snart får tillbaka din hund.

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kopierade efterlysningen och mailade alla mina vänner och uppmanade dom att maila vidare, kanske någon får syn på henne, ju fler ögon som är vaksamma desto bätter ; )

2008-11-10 @ 02:06:13
Postat av: Bettan

Tack för hjälpen, all hjälp är välkommen, jag hoppas hon får sin hund tillbaka.

2008-11-10 @ 10:33:24
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0