Eftermiddag....

Även fast jag är ganska trött då timmen blev sen igår, av någon konstig anledning så kommer jag ju inte i säng i tid.. Måste skärpa mig.. Så bär det av till Ikea med olga lite senare idag, hon skulle shoppa till jobbet och att fönstershoppa kan vara ganska skönt, drömma lite vad man ska göra åt sitt hem..

Men just nu drömmer jag om att få åka bort från sthlm ett par dagar, det vore verkligen superhärligt att göra det. Precis som jag och Bettan gjorde sommaren 2006 när vi drog till malmö i 3 dagar och bara myste, åkte till köpenhamn och hade jättetrevligt. inget överdrivet festande utan en jäkligt härlig semester, det skulle jag verkligen behöva nu...  Men men drömma kan man ju göra sen kommer verkligheten..

Blir ju tjejsemster vecka 6 i sälen och det längtar jag verkligen efter att umgås alla tjejerna igen, vi har ju så jäkla roligt tillsammans *s* Händer massor på minsta möjliga tid *asg*

Nä nu ska jag avsluta här

Tjingeling..

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0