Ett frustrerat God morgon :)

Somnade runt tolvtiden igår och vaknade för en liten stund sen men känner mig inte ett dugg utvilad, med tanke på att jag vaknat varannan timme av en satans sexdröm som var så verklig att jag till slut blev förbannad, så personen ifråga som var iblandad fick ett mess mitt i natten där jag bad honom sluta skicka bilder till min hjärna för jag ville sova.  Men det hjälpte inte heller för så här fortsatte det tills jag vaknade nu.... Inte för att det var obehagliga drömmar men va fan konstigt att man är sexuellt frustrerad...  Som sagt riktigt härliga drömmar *suck*


Ja nu ska jag vika tvätt det kanske kan få ner denna frustration och få mig att tänka på annat *s*

Lilleman är ju redan vaken och ligger i min säng och tittar på tv nu, men stora tjejen ligger och sover! Så efter tvätten ska jag väcka henne så att vi kan äta frukost!

Emma

Kommentarer
Postat av: Petra

Hihih Så skönt att vara i storstaden!

2008-11-08 @ 14:06:46
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0