Forts kryssningen....

Ja som sagt vi hade ju en härlig resa tillsammans...

Den där killen som jag sa till att jag var lycklig gift och hade 3 barn till han återkom ju ett par gånger under kvällen. Jag försökte slänga över honom på Tessan hela tiden, men hon var ju inte heller intresserad. Sista gången han dök upp hade vi precis satt oss ner för att ta det lite lugnt klockan var väl närmare 3. Han slänger sig ner bredvid mig och börjar igen tala om hur sexig jag är och hur gärna han vill ha mig. Jag förklarar igen att jag är lyckligt gift och längtar efter min man, då börjar han surna till på mig. Han börjar förklara att jag egentligen inte är lycklig i mitt äktenskap och att det finns ingen som kan vara nöjd efter så många år tillsammans. Jo jag kan svarar jag då... Nej han kommer till slut att svika dig och hitta någon annan så du kan lika bra vara med mig.. Jag har insett att jag och ingen annan kan vara trogen livet ut.. Okej men jag är inte intresserad, här tycker jag att han börjar gå från lite patetisk till ytterst tragisk, så jag säger till Tessan att ta över innan jag ruttnar...

Varpå hon tar över och talar om för honom att ingen och då menar hon ingen vill ha honom... Hon sitter verkligen och trycker ner honom i skorna men han studsar upp lika fort varje gång, när det gått en kvart eller så börjar hon verkligen ruttna, Hon säger till Olga att ta över, Olga tittar bara på honom och säger nej tack nedlåter mig inte till att prata med någon som har så jäkla lågt IQ... Varpå han slår händerna i bordet och går.. Va faaaaaaaaaannnn var det så man gjorde... Måste blir lite mer som Olga tror jag hi hi hi hi..

Sen tror jag att informationen trodde att det bodde pensionärer i våran hytt med tanke på hur många gånger vi ringde vakten på dom idioter vi delade korridor med.. Dom rökte, slogs, skrek och var allmänt äckliga, fattar inte hur vi kunde hamna med värsta ungdomsgänget! Men självklart så gjorde vi det, skulle ju vara konstigt annars!! *s*

Jo jag träffade ju även 2 kompisar på kryssen, alltid träffar man ngt gammal ansikte... Först träffade jag Jeanette en gammal klasskompis från gymnasiet, jävlar i min lilla låda va snygg hon är fortfarande!! Strålar som en sol gjorde hon, så himla kul att se henne...
Sen träffade jag Teppo en av Johns kompisar, som var där med lite kompisar... Träffade han dan efter med när vi var på väg av båten och då var dom på väg för att dra en vända till .. *suck* hur orkar man.. Sen lyckades jag nog trampa i klaveret, pratade med en annan gemensamm kompis när jag kom hem och berättade att jag träffat Teppo på kryssningen.. Han blev helt tyst sen säger han men han har ju inga pengar, jo men det måste han ju ha med tanke på att han skulle dra en vända till.. Då visar det sig att han skulle haft pengar av honom men att han sagt att han var pank.. Där avslutade jag samtalet... Typiskt mig....

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0