God Morgon!

Har inte alls sovit bra idag men det kanske inte är så konstigt heller efter igår. Pratade med Olga igår kväll flera timmar och det gav mig iaf ett leende på läpparna! Det bästa är att hon förstår mig precis...

Det som känns är att jag var inte kär utan snarare tyckte så fruktansvärt mycket om och att jag kände att det här är någon som jag verkligen skulle kunna falla för ordentligt! Självklart så förstår jag och accepterar det fullt ut, men vad som gör mig ledsen är att han inte sa ngt när han gick i onsdags, han sa inget när jag bjöd hem honom på middag på lördag, utan då var det ett spontant JA i onsdags kväll... Sen visade han inga tecken på torsdagen när han messade förräns han ringde.. Snacka om att lura ngn totalt.. Som sagt bara ett vi passar inte ihop, ingen förklararing ingenting.. Jag hade kanske kunnat fråga men jag var ju helt ställd, visste liksom inte hur jag skulle reagera... Jag raderade iaf honom från min mobil totalt och min facebook, vet att annars hade jag väl skickat ett patetiskt mess i natt eller liknande att jag var ledsen och saknade honom och det ä ju ändå ingen information han är intresserad av ..

Nä nu ska jag ta mig till jobbet och sen är det kryssningen! Vilken satans tur att jag inte avbokade den som jag hade planerat.. Tänk om jag hade gjort det för att jag ville vara med honom och så hade han dumpat mig dan innan ja det hade ju varit ngt!

Vilket fall som helst dom här 2 veckorna som jag inte druckit ngn alkohol eller ätit ngt godis eller så har jag loosat 5 cm i midjan.. Hi hi så nu känns det som jag är på G igen!!

Emma

Kommentarer
Postat av: Gupp

Tråkigt med sånt skit som oärlighet och att inte våga prata om saker.

Tänk att relationer kan va så bra men även också så jäkla krångliga.



Låter bra att du åker på kryssningen, det är din kväll med dina vänner och ni kommer säkert ha skitkul.



Ha en kul resa och dansa och festa precis så mycket du själv vill!



kram

2008-11-14 @ 11:34:06
Postat av: Emma

Jag kommer se till att få den bästa kvällen på länge!! :)



Tack



Kram

2008-11-14 @ 11:41:03
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0