Grattis lilla mamma på 55 årsdagen!!

user posted image


Idag fyller mamma 55 år eller som hon sa imorse hon fyller 25 och ser ut som 17 år.. Som synes så tycker min mamma att hon är värsta ung pinglan men i verkliga livet så är hon verkligen en fru!!! *s* En hemmafru med för mycket fritid som lägger ner sin själ i att andra människor ska ha det bra! Vet att jag alltid kan gå till min mamma om jag behöver prata eller hjälp!

Mamma träffade mannen i sitt liv sent i livet kan man väl säga, det var 1996 och hon skulle snart bli mormor vid 43 års ålder. Jag kommer ihåg att jag tyckte att dom var skitpinsamma och jag var så himla vuxen med bebis i magen :) 4 år senare Så fick hon sitt andra barnbarn och bara 2 månader senare så gifte dom sig i all hemlighet och skapade lite turbulenta känslor hos vissa, jag och syrran var glada att någon äntligen tagit över *asg*. Dom är fortfarande gifta och jag är så glad av hennes val till man för det är ju min "farsa", han är en underbar man som är en jättebra morfar till mina barn, extrapappa åt oss systrar och en bra man till mamma.. Alltså JACKPOT



Mamma är en fantastisk mamma på många sätt men jag tror att hon är mer en fantastisk mormor :) Hon lägger ner en massa tid på att barnen ska ha det bra. Nu är ju min dotter i den åldern att mormor är töntig men jag tror nog att hon kommer uppskatta denna kvinna när hon blir äldre!!

Så idag ska vi fira min älskade mamma genom att träffas och äta middag, vilket jag ser vädligt mycket framemot :). Vi har jättefina presenter till henne men bilder på dom läggs upp senare då jag vet att hon snokar runt här på bloggen.. Så sorry morsan du får inte se dom innan kvällen!

Så grattis igen lilla mamma och glöm inte hur mycket vi älskar dig!!

Emma & Barnen

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja må hon leva!

2008-11-25 @ 15:36:36
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0