Kärlek Sökes....

Ligger och tittar på Ensam mamma söker, funderar på om jag skulle kunna tänka mig att vara med i ett sådant program. Skulle jag klara av att visa mitt liv på det sättet?? Skulle jag klara av att blotta mig själv till den grad dom gör i programmet? Mitt svar blir nog nej på den frågan, nog för att jag är en extremt öppen person men så öppen skulle jag inte kunna vara.... Tror inte att jag skulle vilja att svenska folket såg min jakt efter kärlek det räcker för mig att mina vänner ser det ha ha ha :)

Ibland undrar jag om det ska vara så svårt att hitta den där mannen som ska få en att ramla baklänges och få en att kippa efter andan... Man undrar ju självklart var han finns OM han finns...

Vad jag söker är ju en man med båda fötterna på jorden, ärlig och extremt trygg i sig själv! Jag har ju 2 barn och dom får verkligen inte vara ngt hinder för den personen jag träffar.. Sen vill jag ju ha en person som kan se att man fortfarande ha ett gemensamt liv men samtidigt ha kvar sina vänner och sådan saker som är viktigt. Det finns inget tråkigare än någon som inte kan förstå att man har egna vänner och intressen oxå. I ett bra förhållande kan man ju kombinera dessa saker...


Men när ska lilla jag träffa någon då tro?? Ja det är ju en fråga som man skulle på ett sätt vilja ha besvarad.. Men men som allt annat det kommer... *ler*

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0