le Bon Palais

Igår var vi ute på det nya stället le Bon Palais.I nyktert tillstånd både jag och Emma. Vi hade jätte trevligt som vanligt när vi går ut. Vi kom dit vid 22-tiden och det var ganska mycket folk, en blandning av, kostymer , klänningar, jeans och ja, folk har på sig nästan vad som helst. På vägen dit i t-banan så började jag prata med en kille och vips så var han med in på stället och sen såg jag inte han något mer. Tänk att jag alltid ska prata med alla.*ler*. Vid tolvtiden ungefär var det så mycket folk att det blev problem med att få plats på dansgolvet. Så det kommer nog vara fullt varje helg här. Så om ni ska gå hit , tänk då på att komma före kl 22. När vi åkte hem vid 01-tiden så var det världens kö utanför, så dom som stod sist kom nog in precis lagom till dom stängde. Jag skulle aldrig stå i en sådan kö för att komma in någonstans. Kul hade vi iallafall och mör i kroppen är man fast det var en alkoholfri kväll.

//Bettan


Kommentarer
Postat av: Majs

Bra. Då ska jag gå dit redan klockan 20 :)

2008-11-09 @ 23:00:42
URL: http://www.hanky.se/majs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0