Min dotter...

Min fantastiska underbara dotter är idag en plåga av stora mått. Hon har testat mina nerver sedan imorse, då hon började bråka om att hon vägrade ha sina svarta jeans. För hon skulle minsann bli mobbad om hon var tvungen att visa sig i dessa fruktansvärda byxor. Då hon förra gången tog med alla jeans till sin pappa så fanns det inga andra. Hon ville gå i leggings och kjol och jag säger eller hur.. Så hela morgonen gick ut på att få henne att förstå vem det var som var förälder i det här hemmet. Sen sa jag att du kan alltid åka till pappa och byta byxor om det det inte passar, så hon gjorde före skolan. Sen så talade jag om för henne att ska det vara så här varenda morgon då tar jag mobilen i minst 2 dagar.
Hon såg helt förstörd ut med tanke på att hela helgen var hon utan mobilen pga att hon betedde sig illa hos sin pappa.

Nu på kvällen blev hon jättearg för att jag sa att halv tio ska lampan släckas, hon missade ju då 30 minuter på desperate housewifes men det struntade jag i. Har man inte uppfört sig kan man inte heller förvänta sig att få förmåner. Men hon gick till slut och la sig halv tio så det blev lugnt här hemma och jag hann slappna av lite..

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0