Orgasmboken

Här kommer lite hjälp på traven........

Orgasm på egen hand. Onanitips för skönare orgasmer.

* Först och främst - om du inte redan gjort det - prova alla kvinnors favoritdildo Rabbit and Pearl, även känd som kaninen eller Rolls-Roycen. Den är fylld med pärlor, roterar och har en särskild liten tunga, klitoriskittlaren.

* Eller testa fingervibratorn, som gör punktinsats på klitoris.

*Onani är den bästa sexgymnastik du kan få! Och kom ihåg att alla orgasmer är bra. Oavsett hur du får dem, oavsett hur starka de är eller hur länge de håller på.

Boken är skriven av; författaren Katerina Janouch, 2007

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Nectaris

Vilken fin header du har! Skulle du kunna hjälpa mig med min design på bloggen? Skulle vara snällt eftersom att jag inte har fattat hur jag ska göra riktigt ännu. Ha en mysig fredagskväll!

2008-11-07 @ 19:35:29
URL: http://nectaris.blogg.se/
Postat av: Emma

KOntakta mimmis design och hälsa från oss :) Länken finner du under länkar!

2008-11-07 @ 19:36:24
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0