Snart Natti

Har ju inte bloggat sedan igår, hade faktiskt en jättetrevlig kväll igår... Var ju först hemma hos Bettan och käkade och sedan drog jag mig hemåt. Duschade hoppade i pyjamasen och kröp ner under täcket i soffan, precis som det ska vara, Vid halv nio fick jag besök och vi tittade på S.A.T.C, eller jag tittade och han sov *s*...  Sen somnade vi nog inte förrän klockan var 01, gud vad jag sov bra, bara få krypa in i famnen och somna... Vaknade utvilad, det märktes att han inte har mitt goda morgonhumör hi hi hi...

Åker iaf på kryssen på fredag och det ska bli jätteroligt.. På lördag har jag lite önskemål men vi får se vad som händer...

Ikväll har jag varit på jobbet och sen så har jag varit och hälsat på barnen och käkat middag med dom hos deras pappa.. Kom hem strax efter 21, och har duschat och hoppat i pyjamasen... Sängen känns inte lika lockande just nu...

Sov Gott

Emma

Kommentarer
Postat av: Karpstryparn

Detsamma, det har varit en hård dag som snart är slut. Och i morgon blir det ännu hårdare för då ska man upp tidigt. Men jag ska runt lite på nätet en stund till, innan det är dags för sängen.

2008-11-13 @ 01:07:21
URL: http://www.metrobloggen.se/Karpstryparn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0