Tankar!

Hur många tankar får det plats i våra huvuden egentligen? Ja, den som ändå det visste? Jag kan sitta och tänka, tänka och tänka, på allt möjligt mellan himmel och jord. Ibland kan det kännas som tankarna tar överhand och jag måste fokusera på att sluta tänka just den tanken! Någon som känt så? Är det någon som känner igen sig? Pratar vi om våra tankar eller tycker vi att vissa av dom är konstiga,ens egna eller hur tänker vi? Tänkar vi jämt eller bara när vi tänker på det? Förvirrande, ja...Det finns bra tankar och dåliga tankar. Fast när man tänker på bra tankar ibland så kommer dom där dåliga tankarna upp ändå! Vilka tankar vinner? Dom bra eller dåliga, ja det beror nog på hur man mår. Eller hur? Tankar är bra underliga. Just nu tänker jag: hur fick jag tanken att skriva det här? Ja,vet inte men det är väl så att jag är inne i en tänkande period?. När det är mycket omkring mig då tänker jag mer, gör ni? Tanken väckte mig, brukar man ju säga, jag skulle vilja att tanken väcker mig så jag vet vad jag vill med mitt tänkande som finns där inne. //Bettan

Kommentarer
Postat av: Pea

Man vet inte hur många tankat de får platd i ditt huvud ibland många ibland..... inget alls ;););) hahaha

2008-11-04 @ 21:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0