36 länder

Min dotter kommer hem och är jätteupprörd! Hon är så arg på sin lärare att jag tror att hon ska gå upp i atomer.. Jag försöker få fram vad som hänt och efter ett tag kryper det fram att hennes prov i No inte hade gått speciellt bra! Hon hade strykit 12 av 36 frågor om länder på provet i måndags. Så imorgon skulle hon få göra om det och hur i helsike trodde hennes lärare att hon skulle klara det.. Ehhh Plugga???? Ja nu har hon iaf suttit och pluggat i nästan 1,5 timme och nu kan hon nästan alla länder.. Men hon är så söt när hon säger att det är lärarens fel att det inte gått bra. Hon kommer ut ställer sig mot dörren i köket och säger Mamma varför ska jag veta var Albanien finns?? För att det är bra att veta vilka länder som finns svarar ju jag.. Ja men mamma vet du var Albanien ligger på kartan då?? Men allvarligt ser du inte att jag diskar?? Borde jag berätta för henne att jag hade 2:a i Geografi och att jag knappt vet var Motala ligger *AsG*... Hmm tror jag ska vara tyst med det och säga upp, ner och sidleds nästa gång någon frågar!! :) Emma

Kommentarer
Postat av: Bettan

Bra Emma håller med dig asg

2008-10-22 @ 18:31:42
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja men eller hur Asg

2008-10-22 @ 18:34:27
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0