Färga ögonfransarna

Hittade en ask med Depend Frans&Ögonbrynsfärg i min låda som jag köpte häromveckan. Så jag tänkte jag skulle prova den. För det första , varför göra sånt själv?  Ja, jag ville prova. Ska ALDRIG mer göra det själv. Tror jag blev blind på höger ögat.  *asg*. Vet ni hur det sved, som f.... faktiskt , både ögat och snoret rinner fortfarande....Kanske ska be om hjälp nästa gång eller varför inte ta det på en Salong där dom vet hur man gör..Men en bra kvinna reder sig själv heter det ju.  Nu rinner tårarna så mycket att jag knappt ser tangenterna...
//Bettan

Kommentarer
Postat av: annie

SKRATTAR,snälla lova att be om hjälp el alt en salong som kan!!! vill inte du ska bli blind juh!?!

2008-10-05 @ 18:01:01
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-10-05 @ 18:27:54
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0