Frivillig??

Söker någon som kan tänka sig att sätta upp mina rullgardiner, spegeln i hallen, 2 hyllor i hallen och min spisfläkt! Är så trött på att det bara ligger där och eftersom jag har idioter som spionerar på mig så vill jag gärna få upp rullgardinerna i v-rummet eftersom jag sover där!!! VERLKLIGEN HATAR ATT TJATA PÅ FOLK OM SAKER...  Jag förstår absolut att man inte orkar men jag orkar inte må dåligt över att nån liten jävla hjärndöd typ står och kollar vad jag gör!! I sådant fall skulle jag faktiskt kunna sätta upp kameror i hela mitt hem!


Nä nu har jag gnällt färdigt :)

Fan vad det hjälper att gnälla lite så att humöret åker upp igen!!

Emma :)

Kommentarer
Postat av: Gupp

Klart du kan få hjälp. :)

Frågan är bara när, hur och varför..

Sen får vi prata om priset, jag är inte billig när jag tar betalt i rödvin och trevligt sällskap. ;)



Om vi hinner så kan jag kolla din dator också, så inte spionerna sitter där inne.

Ang. dina spioner, du verkar ha "sjuka" människor i din närhet.

2008-10-29 @ 19:35:04
Postat av: Bettan

Det är jag, Bettan som svara: ja , håller med hur mycket sjuka människor finns det inte? vad får man ut av att "kolla" någon man vart/är tillsammans med? jo, en massa tjafs och obehag. Varför? det som vart har vart och sen!!!



//Bettan

2008-10-29 @ 22:05:25
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Gupp

Jag kan bara hålla med dig Bettan.

Något som alltid har förvånat mig och troligtivs kommer fortsätta förvåna mig är människor som inte kan hantera en törn/skada eller att bli sårade i deras innersta egna när det handlar om ens ego.

Vi män är BÄST på att ha enormt stora "JAG". :)

2008-10-29 @ 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0