God Morgon!

Idag känns allt mycket bättre! Gick upp klockan 6 med min son så att han fick göra sig iordning innför skolfotot.. Passade på att sminka mig när jag ändå hade tid, tänk om jag orkade och hade tid till detta varje morgonen kände mig bra mycket fräschare när jag gick till jobbet imorse. Dottern var på ovanligt bra humör, undrar om det är någon kille som är orsaken till det *puh* inte lätt med 12 åriga tjejer *ler*.

Måste lära mig att sluta bli så arg på någon som uppenbarligen inte är vuxen nog att ta ansvar! Man skulle tycka att någon som 36 år borde vara det! Men tydligen inte!

Hörs senare

Emma

Kommentarer
Postat av: Bettan

Tänk att tuppen har nog mycket att lära av dig, vem f.. är så pigg på morgonen förotum du och tuppen...Love you...Puss

2008-10-10 @ 12:22:39
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0