Griniga barn!

Är barn idag för bortskämda med att vi gör allt som dom vill??? Jag tror fasiken det, igår var jag bjuden till min syster på middag. Min sons och dotters första kommentar var men lägg av måste vi göra det?? Ja det måste vi faktiskt, eftersom jag gärna träffar min syster och hennes lilla familj.
På den här middagen kom även en syster till och min bror med tjej, pappa dök oxå upp, det var hur skoj som helst att träffa dom. Vi hade en jättetrevlig kväll förutom dom 2 barn jag äger med tanke på att dom gnällde hela tiden på att dom vill vara med kompisar eller framför datorn. Jag skämdes för att dom var så himla otacksamma.
Min dotter säger sen när vi åker hem varför skulle vi vara med för när du ska träffa din pappa och syskon. Jag försökte förklara att jag träffar mina syskon och föräldrar ganska sällan numera och att det gör mig glad att göra det!!

Imorse så sa iaf dom båda att dom hade tyckt det var trevligt men undrade om vi inte kunde bjuda över dom till oss nästa gång eftersom åka buss elva på kvällen inte var roligt!! Jo absolut så i december ska jag ha en liten lucia middag för min härliga familj!!

Tur att dom kan vara solstrålar oxå mina troll!

Emma

Kommentarer
Postat av: j

jag mår fint men det är trist väder som sagt:(

2008-10-26 @ 14:46:06
URL: http://straweberry.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0