Har du hört den om pollenallergin?

Sitter här med Bettan och snackar om gamla tider, så kom vi in på min 30 årsdag som  var en jättehärlig tillställning!! Jag bjöd in mina nära och kära på en picknick i tyresö slottspark! Det kom kanske en 35 stycken och vi hade jättetrevligt tillsammans.. Det vart en massa champagne, vin och öl innan vi beslöt att vi skulle ha en mindre utekväll vi i tjejgänget! Så vi drog till söder och gick till Big Ben och drog ett par öl, jag var riktigt slirig om inte faktiskt jävligt full *asg*. Då hade jag oxå dejtat mitt ex (han jag precis separerat från) i över en månad, vi hade ännu inte haft sex eftersom jag hade varit osäker på vart jag vill ta relationen.
Men nu efter alla dessa öl ringde jag honom och tyckte att vi skulle "sova" tillsammans och "fira" min födelsedag. Mina tjejkompisar tyckte väl någonstans i deras egen dimma att jag skulle ta det när jag hade druckit en öl mindre men det tyckte inte jag.
Ja han kom iaf och hämtade mig inne i stan och sen åkte vi hem till honom. Där bjöd han mig på ännu en öl som om att jag behövde den *asG*.. Ja sen hamnade vi ju i säng och mitt i allt börjar jag känna att fy fasiken vad det snurrar.. Jag kunde inte koncentrera mig på hans smekningar eller någonting.. Kände att vi måste avbryta och jag måste ha en jäkligt bra anledning..
Så jag knackar honom lite på axeln och säger du jag tror inte det här går längre för min pollenallergi har precis brutit ut.. Jo hej den gick han säkert på... Ja det spelade inte mig så stor roll för efter ett glas vatten vände jag mig om och somnade i godan ro.. På morgonen när jag vaknade så slog det mig att jag på natten fått akut släng av pollenallergi... Ja det var ju lite pinsamt.. Men men va fan man är ju inte bäst jämnt *asG*

Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

ASG!!!!!!!!

/A

2008-10-29 @ 20:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0